2011. december 8., csütörtök

Töredékek

1.
a hajszálak persze ott maradtak a földön
a legtöbb barna
a világ dolga eljárni hozzám
egyéb jel mely
árulkodna
nem igen van
gondosan eltakarítottam kinn hogy
megnyugodjon
(jam) benn
a világ dolga

h megnyugodjam, mert mi  is az ajándék? -hogy egyet -egyet mozdul,
a kép eltávolodik, majd újra összeáll. A világ dolga.

2.
akkor már elindultam olyan nehézkes léptekkel
senki úgy nem tud elhagyni teret mint én -olyan nehezen
a lépcsőket kettesével léptem és vettem egy doboz cigarettát
és akkor már a kutyák ugattak mert a játszótéren azt kiabáltam
a sál nem elég kockás a nyakamon és kapkodtam levegő után
igaz nem kívántam a cigarettát de megnyugtatott olyan volt mintha
nem volna más kiút valószínű nem

3.
mesélj valamit
 londonban hogyan havazik
mesélj a ködről vagy
táncolj valami rég elfelejtett arabbal
vagy míg itt ülök ezen a szegélyen emelj fel
takarj be. Ne fázzam meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése