2011. december 16., péntek

Rendben van

                                                           "rendben van Úristen" mondta egyszer egy költő
                                                   "rendben van Úristen" mondom én is (Rákos Sándor)

akkor most nekem valamit föltétlenül
el kell mondanom
annyira na jó mégsem
szóval annyira nem fontos -kérem!
első nap megteremtett a hajak színe
másnap látszott hogy valami azért mégsincs rendben

és így úgylehet mindenki átfestette
ez a kor előnye
a margójára vonatkozó  előjelek immár mind szemétre
kerültek -és kerültünk mi is -ugye
szemfestékünk árulkodik a kabáton

vagy lehet ingben voltam
látod erre már nem emlékszem -nem telik
és te sem
és ha ezt mint vers(önmagában nem tudom) megkapod
három napra rá válaszolj -aludj egyet rá alszom én is
hiszen az álmodban(is) ott vagyok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése