2011. augusztus 3., szerda

u. i.

amúgy meg
nagyon rég nem írtam sem
neked és igazán senkinek
fáradt voltam
ez a kettős front most tényleg
kikészített
amúgy soha nem voltam érzékeny
sem a frontra
sem a melegre
sem a hidegre
néha
szerelmekre talán
de leginkább a reklámok azok
szóval azok hatottak meg leginkább
mert ott
tényleg boldogok az emberek persze
tudom
hogy a reklámokban egy adott élet helyzetet felnagyítanak
élnek ezzel a technikával

de boldogok -érted -boldogok -úgy igazán -és egyáltalán nem
természet ellenesek a gesztusaik sőt lehet reklámokban kellene élnünk
amolyan kirakat életet
hogy
elcserélheted
meg eladhatod
meg egyáltalán
el is dobhatod
lenne egy konténer de most komolyan eltekintve attól hogy színész vagyok egy reklámban
szóval
lenne egy konténer  amolyan szelektív és akkor oda mindenki beledobhatja
jelölnénk pirossal vagy nem is színnel
például egy semleges fehérrel -
most biztosan megsértődik a fehér
mint szín
hogy csak úgy lesemlegezem -így
akkor hát egy fa létrán kell majd eljutni
mert alatta víz van
mégiscsak valami kalandosra vágytál -és ez azért kalandosabb mint a kettős front
arról nem igazán lehet írni
meg a reklámokban van az a gyógyszer mely mindenre jó
 még a kettős front hatásra is mert
 az emberek hatásokkal veszik körbe maguk hogy nem unatkozzanak
 azért nekem kicsit túlzás
 hogy mindig valami kell történjen

 az áhított boldogság -

 igen jól érzed a cinikusságot ha meg nem hát így leírva érzékeltetem 
 tehát hogy csak a buták unatkoznak -mondta egyszer anyám
 olyan négy de lehet voltam már öt éves is 
ez most úgy sem változtat azon a " T " -n hogy én 
azóta nem

 u.i.
én nem. részemről nem. nem.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése